سرویس #500*

کد کوتاه دستوری USSD یک ابزار ارتباطی سریع، امن و با کاربری آسان بر بستر شبکه‌ی تلفن همراه است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به منوی شرکت ارائه دهنده‌ی سرویس دسترسی داشته باشند و سرویس‌های مورد نظر خود را دریافت نمایند. استفاده از این سرویس نیازی به انجام تنظیمات یا نصب برنامه روی گوشی ندارد و با هر نوع گوشی و سیستم عاملی سازگار است. کد دستوری ستاره پونصد اولین ارائه دهنده محصولات دیجیتال مانند بیمه‌های خرد و پلتفرم PWA در قالب USSD می باشد.

خدمات سرویس #500*

فروش شارژ و بسته اینترنت هر 5 اپراتور همراه شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیـا و شاتل موبایل بر بستر #500* اجرا شده است.

با تکیه بر تجربه و دانش مهندسان فنی بهارتل اجرای هر توسعه و تغییری با انعطاف‌پذیری بالا در بستر USSD امکان‌پذیر و قابل دستیابی می‌باشد.

پیاده‌سازی یک کیف پول که با تمام سازمان‌های دیگر بهارتل ارتباط دارند و تجربه مشتریان را از اعتبار در یک سرویس به  اعتبار نزد بهارتل ارتقا داده است. با امکان واریز وجه برای همگان و به دلایل امنیتی امکان خروج وجه فعلا تنها برای مشتریان سازمانی امکان‌پذیر می‌باشد.

کسب‌وکار می‌تواند کالاهایی را برای فروش در نظر بگیرد و مبلغ پرداختی به حساب کاربر واریز گردد. در این سرویس ترمینالی اختصاصی به کسب و کار تخصیص داده می‌شود تا وجه پرداختی مستقیما به حساب کسب‌وکار واریز گردد.“امکان پرداخت بیش از ۲۰۰تومان با ارسال لینک اختصاصی پرداخت در IPG و امکان اجرای هر مدل تسهیم روی درگاه جهت سازگاری با کسب و کار”

نظرسنجی می‌تواند به‌صورت چند سوال پشت سرهم با توجه به جریانی که کسب‌و‌کار تعریف می‌کند، قرار داده شود. نتایج نظرسنجی به صورت نمایش بر روی USSD و در یک پنل به صورت آنلاین قابل مشاهده است.

سرویس رمز یکبار مصرف OTP، سرویسی برای ارسال کد یکبار مصرف برای ورود به سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که نیاز به اعتبارسنجی کاربر دارند، ارائه می‌دهد.

امکان تولید پین هر محصولی اعم از شارژ و بسته مبتنی بر USSD ،به این صورت که کاربر با گرفتن کد اختصاصی بر بستر #500* به صورت Top-Up شارژ می‌گردد. این خدمت ویژه افراد یا مناطقی است که امکان خرید با رمز دوم کارت را ندارند.

به‌عنوان یک راه آسان با کمک هوش مصنوعی در چیدمان یک سالن، امکان فروش بلیت کنسرت‌ها و تخصیص جا و ارائه کد OTP ورود به سالن ارائه‌شده است.

امکان ارائه تخفیف با تعداد مشخص، درصد مشخص از خرید تا زمان تعیین‌شده و حداکثر مبلغ مشخص فراهم است که می‌توان آن را به‌طور اختصاصی به هر محصولی مرتبط کرد.

سرویس پرداخت کرایه تاکسی با استفاده از کیف پول و تنها با داشتن کد تاکسی یا شماره تلفن راننده و با پرداخت ناشناس و شماره تلفن ماسک شده پرداخت‌کننده در شهر بروجرد اجراشده و در جشنواره شهید رجایی در وزارت کشور مورد تقدیر قرارگرفته است.

سرویسی برای تعیین زمان ملاقات و ویزیت توسط کاربر است. که پس از ورود اطلاعات توسط کاربر، این اطلاعات در پنلی برای کسب‌وکار قابل‌ مشاهده خواهد بود. کسب‌وکار پس از دریافت اطلاعات، زمانی را برای ملاقات و ویزیت کاربر تنظیم می‌کند که این زمان ‌بر روی USSD برای کاربر قابل رؤیت است.

مشخصات بارز سرویس ستاره پونصد

بستر وب مهیا شده توسط بهار بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای به کسب و کار‌ها رونق می‌دهد و یک کانال درآمدی بی دردسر خواهد بود. جهت سهولت در ارائه خدمات فروش شارژ، بسته‌اینترنت و بیمه راه کار وب برای کلیه کسب و کارهای مبتنی بر وب و موبایل منظور گردیده است که با UI انعطاف پذیر قابلیت تطبیق با هر اپلیکیشنی را دارا است.

ازجمله مزایای  PWA می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم نیاز به نصب اپلیکیشن و ارسال کد برای ورود به اپلیکیشن
  • ارسال لینک کوتاه شده اختصاصی
  • ثبت تمام حرکات کاربر و پاسخ‌های داده شده هر شخص
  • امکان اضافه شدن آیکن در صفحه اصلی تلفن همراه مشتری به صورت خودکار
  • امکان ارسال پیام به صورت اختصاصی در Notification تلفن همراه

با ستاره پونصد دقیقا چه امتیازی به دست می‌آورید؟

ستاره پونصد اپلیکیشنی پیشتاز در ارائه خدمات اپراتوری است که علاوه بر آن مجموعه‌ای کامل از خدمات پرداختی را ارائه می‌دهد. با ستاره پونصد همواره می‌توانید با انجام تراکنش و کسب امتیاز در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای ما، با جوایز ارزنده شرکت کنید. از پرداخت قبوض خدماتی تا خدمات خودرو ،گردشگری، بیمه، نیکوکاری و حتی سرگرمی‌های اختصاصی و طراحی شده همه و همه در ستاره پونصد انجام پذیر می‌باشد. خدمات اپلیکیشن ستاره پونصد از قرار زیر است:

  • خرید شارژ و بسته‌های اینترنت سیم کارت‌های (همراه‌اول، ایرانسل، رایتل، تالیا، و انحصار فروش شارژ انارستان)
  • پرداخت قبوض اپراتوری(همراه‌اول، ایرانسل و رایتل)
  • پرداخت قبوض خدماتی آب، برق،گاز، تلفن و …
  • خرید انواع سرویس‌های بیمه و میکرو بیمه‌ها
  • استعلام و پرداخت قبوض جریمه،عوارض آزادراهی به همراه امکان خرید خدمات امداد خودرو
  • امکان خرید سرویس‌های مسافرتی از قبیل انواع بلیط‌ها و رزرواسیون هتل‌های داخلی و خارجی
  • بازی و سرگرمی
  • کمک به موسسات خیریه
  • اپلیکیشن ستاره پونصد به صورت آفلاین نیز قابل دسترسی است.

    خانهدرباره ماپروژه هاتماس با ما